boşal ağzıma boşal dedi

mrb syn okuyucular adım ertan 15 yaşındayım.istanbulda ümraniye semtinde yaşıyoruz uzatmadan size ablamla aramızda geçen hikayeyi anlatacağım ama inanın ki gerçek biz 2 kardeşiz ve sadece bir ablam var adıda gamze ablam 18 yaşında iri göğüslü harika bir vücüda sahip bir kızdır.ablamı her zaman arzuluyodum ama ona söyleyemiyordum bir gün annem ve babam dayımlara gideceklerdi… Okumaya devam edin »

ikimizde milli olmuştuk

merhaba sayın aldatanlar okurları bundan 2 yıl önce yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum bundan 2 yıl önce ben lise 3 öğrencisiydim çok samimi olduğum bi kız vardı onla aklınıza gelebilecek her şeyi konuşuyorduk böyle sexten falan konuşurken bana sen kimle yapmak istersin diye bir sor yöneltti bende biraz untandım ve hülyaya sen kimle yapmak isterdin… Okumaya devam edin »

Kocamın Yakın Arkadaşı Faruka Verdim

Merhaba arkadaşlar sizlere kocamın arkadaşıyla yaşadığım seks hikayemden bahsetmek istiyorum. Okurken Dikkatinizi vererek okumanızı rica ederim. Hikayeme başlıyabilirsiniz. Ben 3 yıllık evli bir bayanım çocuğumuz olmuyor bunu bir çok kez denedik eşimle. Sorun kocamda olduğunu söyledi doktor. Bu yüzden aramızdaki ilişki eskisi kadar fazla değil. Ben bundan şikayetçeyim ama. Çünki her kadın gibi benimde ihtiyaçlarım… Okumaya devam edin »

Üvey babam beni koca yarrağıyla doyurdu

Adım Pelin lise 2 gidiyorum, 2 yıldır üvey babamla ve annemle kalıyorum sizlere kendimi tanıtayım bursalıyız annem babamla aldadıldığı için boşandı ben önceleri babamda kaldım 3 yaşımdan 10 yaşıma kadar rahat yaşadım.Sonra babam iflas edince İstanbul’dan Bursaya dedemlere annanem lerin yanına geldim.Dedem işçi emeklisi yanı kısaca aylık telefon faturam dan az harcama altında yaşadım dedem 5 yıl sonra… Okumaya devam edin »

o afetti ya

bu satırları yazmadan yaklaşık 5 saat önce apartman komşumuzunkızı handanla birlikte kira olan evimde nasıl sikiştiğimi anlatayım ben 19 yaşında ist avp yakasında ysşıyorum ist ye bu yıl geldimüniversiteyi okumak için sonra okula yakın bi yerde ev tuttum 4 kişikalıyoruz ama işlerimize göre evi ayarlıyoruz bugün nöbet sırası bende idive evi temizleme işi bana düşmüştü… Okumaya devam edin »

komşumla banyoda sex hikayeleri

Slm değerli      okuyucuları.  Ben OKTAY 28 yaşında EVLENİP AYRILDIM yakışıklı biriyim,olay bundan 4 sene önceydi evlenmeme üç ay kala oturduğumuz evi değiştirip daha büyük eve geçmiştik eski komşumuz aynur abla dul bakımlı 36 yaşında bir kadındı yeni evimize ziyarete geldi bende evdeydim annemde siz oturun ben perdeleri alıp geleyim dedi aynur ablayada çay ikram ettim evinizi… Okumaya devam edin »

sınıftaki kızlar

Slm bn 13 yaşında 7. sınıf öğrencisiyim okuluma yeni gelmiştim sınıftaki okuldaki kızlar bana hasta olmuştu. ama hiç birine bakmadım. ama bazılarının götü manyak bişiiydi. özellikle bizim bedencinin göğüsleri büyük poposu kocamandı kısa boyluydu. işte hocanın yanına gidecektim soyunma odasına bakıyım dedim belki ordadır. o ana kadar hiç aklımdan kötü bişii geçmedi. odaya girdiğimde bizim… Okumaya devam edin »

markette kizligini aldim

Merhabalar. Ben ankaradan mecal. Migrosda guvenlik olarak calisiyorum 28 yasinda oldukca yagiz bir delikanliyimdir. Markette kasiyer olarak calisan ayse adinda 19 yasinda bi kasiyer kiz vardı alimli ve fiziği mukemmel bir kiz. Sessiz saki kimseyle isi olmayan bir tip. Her aksam market cikisinda rutin kontrolleri ve ust aramalrinii yaparken sira ayseye gelmişti cantasini once gostermek… Okumaya devam edin »

meral ve ebru ile yaşadıklarım unutulamaz

slm site okuyucuları hikayeye geçmeden önce kendimi tanıtayım 26 yaşındayım adımı değiştirmek zorundayın kusura bakmayın hakan diyelim meral ile uzuzn süre arkadaştık komşumuzdu sonra onlar şehire taşındılar şehirde bizim köyden 7 km uzaklıktaydı ara sıra onu görüyordum seviyormuydum yoksa sırf birlikte olmak içinmi onunla irtibatımı kesmiyormuydum yani tamamen duygusal bir biçimde davranıyordum buna ne dersiniz… Okumaya devam edin »

okey partisi

Merhabalar, size daha önce evde beş başına serilerini göndermiştim. Tabiki yaşadıklarım bunlarla kalmadı devamını da yaşadım. Belki off genemi sen diyeceksiniz ama inanın bizim apartman sedat ağabeyin evlenmesi ile sex apartmanı oldu. Neyse gelelim konuya. Karnelerin alındığı gündü aksam saat    21:00 gibi telefon çaldı arayan sedat agabeydi “ayhan, okey oynuyoruz .    okeye dördüncü… Okumaya devam edin »