muhteşem geceler – 2

Tarafından   Eylül 13, 2018

Merhaba arkadaşlar ben yusufcan size daha önce muhteşem geceler adlı hikayemle katılmıştım. Şimdide yine aynı kahramanlarla yaşadığım zevkli bir hikayemi    yazıyorum. Ismim yusufcan malatyada araişi (hamallık) yapıyorum. Daha önce bahsettiğim salih geçen gün çevreyolunda beklediğim işçi pazarına geldi. Gel biraz gezelim yusuf canım çok sıkkın biraz takılalım dedi. Çıktık salihin .    köyündeki yazlık evlerine gittik. Bana sormaya başladı işte karımı sikerken    neler hissettin ben çok zevklendim çok hoşuma gitti gibi kelimeler yapmaya başladı. Salihten korkum yok yani ters bişey yapsa sadece    bikere vursam yeter. Neyse birer bira getirdi ve yusuf serpile yaptıklarının aynısını bana yaparsan sana muhteşem bir süprizim var dedi. .    Önce biraz ürperdim sonra kabul ettim ve salihi o yazlıkta siktim. Salihinde serpilden kalır yanı yoktu. Neyse banyo yaptık çıktık.    Lokanta falan derken akşam oldu hadi bize gidelim sana süprizimi göstereyim dedi. Ok dedim eve gittik. Kapıyı serpil açtı. Içerde    misafir vardı. Misafir odasına geçtik. Serpil hoşgeldin yusufcum dedi ve dudağımdan öptü. Şaşırmıştım! Misafirlerin yanında dudağıma yapışması garip geldi. Neyse    oturduk tanıştık misafirlerle gülnihal ve hakan. Sohbet iyce koyulaştı. Salih tvde bişey yok hanımlar biraz eylenceli bişeyler seyredelim mi diye sordu. Serpil gülerek evet canımız eylenmek istiyor eylendirin bakalım dedi. Salih vcd ye porno kaset koydu. kadınlar karşımızda biz üçümüz    yan yana oturuyorduk. Yarım saat kimseden ses çıkmadı. Benim yarrak kazık gibi oldu kumaşın üstünde kabak gibi görünüyordu. Gözüm serpilin üzerinde yoğunlaştı, altında hiç bişey yoktu. Amını göstermeye başladı. Süprizim buydu…Gülnihalde aynı onun gibi, altında bişey yoktu. Amının kılları 5    metreden gözüküyordu. Amın en kıralını siktim ama hayatımda ilkdefa bukadar kıllı bi amla karşılaşıyordum. Salih hemen bana dönüp yusuf sana    süprizim buydu nasıl kendine güvenebiliyormusun, hadi bakalım parçala şu sürtükleri demeye başladı. Hakanda hiç ses yok ama gülüyordu. Hemen karıların arasına girdim. Ortada ben karşımızda hakan ve salih gözüm kararmış kimseyi görmüyordum. Serpil fermuarımı açıp elini kilodumun içine soktu ve .    oynamaya başladı. Gülnihalde dudağıma yapıştı çıldırıyordum nerdeyse. Bi çırpıda üstümüzdekileri çıkardık. Gülnihalin neredeyse 2 santime yakın kılların içindeki amına ulaşmak    için sabırsızlanıyordum. Serpil yarrağımı ağzına aldı yalıyordu. Bende gülnihalin amını yalamaya başladım. Serpil başımın üzerine çıkıp oturdu. Serpilin amına giriyordum nerdeyse. Gülnihalde yarrağımın üstüne çıktı altta boğuluyordum nerdeyse. Yarrağım gülnihalin amına girerken kıllar bana acı veriyor ama ben zevkten uçuyordum.    Erkekler karşımda bizi izliyordu.Gülnihal tekrar yarrağı ağzına aldı ve hızlı hızlı yalamaya başladı. Hadi boşalt içindekileri yemek istiyorum aşkım demeye başladı. Dayanamayıp inanılmaz bi hızla boşaldım. Yavrunun ağzı benim döllerimle kaplandı. Yüzü ğöğüsleri hep meni oldu. Serpili kaptım oda zevkten    sulanmış amına yarrağımın girmesini istiyordu. Yarrağımı ağzına aldı. Bende parmaklarımla amını oynuyordum. Serpil orgazm oldu o an nerdeyse yarrağım kopacak sandım. Hemen yarrağı amına soktum. karılar uçuyordu nerdeyse. Başımı çevirdim hakan ve salih odada yoktu. Nerdeler diye sordum, serpil boşver    yan odadadalar aşkım hadi devam et dedi. Üzerime çıktılar…Gülnihal ve serpil beraber üzerime çıktılar. Ikisi öpüşmeye başladılar ikisininde amı başımın    üstündeydi. Yalıyordum ikisinide. Serpil gene kendini tutamayıp üstüme işemeye başladı. Iyce hırslandım gülnihal boşaldı ve kenara çekildi. Kanepeye domalttım serpili.    götü benim dil darbeleriyle sabun gibi olmuştu. Yarrağı götüne soktum. Serpil acıdan inliyor ben iyce hızlanıyordum. Gülnihal kanepeye oturdu serpile amını yalatmaya başladı. Bu bana daha büyük zevk verdi. Parçalıyordum kadını. Yarrağı çıkardım serpilin göğüslerinde gezdirmeye başladım ve üzerine boşaldıım. Ikisinide zevkin doruğuna çıkarmıştım. Yani bu büyük derbide ben galip gelmiştim. Çıkıp mutfağa yöneldim yatak odasında salih ve hakan beraber    olmuş oracıkta sızıp kalmışlardı. Ertesi günü hakan ve gülnihali otobüse .    bindirip eskişehire yolladık. Salihe sevgim dahada büyüdü. Neden diye sorarsanız    salihin sayesinde böyle muhteşem saatler yaşiyorum. Teşekkürler salihbey…Gönderen: Kaysı Kentli

Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08