Etiket Arşivleri :var

yaş günü partisi var dedişlerdi

Merhaba ben recep İzmir de özel bir fotoğrafçılık yapıyorum. yaşım 50 , fakat ben kendimi 25 yaşında hissediyorum. Bir gün kariyer sahibi tanıdığım bir bey beni aradı. Cumartesi günü villasında bir yaş günü olduğunu ve kamera çekmemi, özellikle benim çekmemi istedi. Ben birini göndereyim dedimse olmaz sen geleceksin dedi. Ben de mecburen verilen adrese gittim…. Okumaya devam edin »

hikayem var

Ben 27 yaşında sarışın oldukça güzelbir step hocasıyım geçen kocam yurrt dışına tatile    çıkmıştı.bende yakınalarımızdaki bir diskoya gidip tek başıma eğleniyorsm ve diskoda canım çok sıkldı ve sahile gidip    dolaşmaya başladım bir grup genç sahilde gitar çalıyordu gece    kıyafetiyle üzerimde yarım bir badi altımda etek sahilde dolaşınca .    dikkat çekiyodum ve… Okumaya devam edin »

aldatmak ruhumda var

meraba..ben 23yasında üniversite ögrencisiyim..gercekten yaksıklı renkli gözlü biriyim…..2senedir cıktıgım b kız olmasına ragmen önceden yurtdısında ve yurtiçinde otellerde calıstıgım için cok fazla kızla beraber oldum..sevgilim bunları bile bile beni her gün kıskanarak ve kavga cıkartarak yasıyordu…oysaki ben onu da ben nekadr bu konuda piclik yaptıysam o kadar masum sanıyordum..ben gercekten onu sevdiğimden bırakmıstım bu işleri….fakat… Okumaya devam edin »

Teyzemle aramdaki (2.dewamı var )

Meraba arkadaşlar size yarım kalan hikayemden dewam ediyorumiftara gittik ve ben teyzemden son anlattıklarımdan dolayı cok hoşlanmaya başlamıştımfırsat buldukça ona dayamaya çalışıyodum sürtünüyodum iftar yemegini yedik sofrayı topluyodu teyzem yardım ediyim derken dayamaya başladım 3-4 kere sürtüştük anlamış gibi davranıyodu ama belkide anlamamıştı gezmeye meydandaki parka gitmiştik park çok büyük biyer parkın ortasında sahne vardı… Okumaya devam edin »

yengemden cocugum var

Yengemden Çocuğum Var bundan 7 yıl önce basımdan gecen çok ilginç bir hikayemi anlatacağım o zamanlarda 26 yaşındaydım, 1.90 boyunda yakışıklı atletik bir gençtim (gerçi şimdide öyleyim) özel bir isim için 3 aylığına İzmir e dayımların yanına gitmiştim dayımın oturduğu dairenin hemen karşısında bütün hikayeler… HIKAYE MENÜ Ensest HikayelerEvli CiftlerFetis HikayeGay HikayeleriGrup SexHayvanlarla SeksIs Yerinde… Okumaya devam edin »

benimde paylaşacak bir anım var sizlerle

Yolda annesinden aldık… Adım Ali adaşım olan arkadaşımın gıda şirketinde çalışıyorum.tabi çocukluk arkadaşı olduğumuzdan torpilli sayılırım.yaklaşık 8-9 ay öce arkadaşımla birlikte yaşadık bu macerayı.bir cumartesi günü hem pazar araştırması için hemde gezmek için bize yakın olan büyük şehirlerden birine gittik. akşama kadar oyalandıktan sonra dönmek üzereyken adaşım alinin annesi aradı ve kendisinide almmamızı istedi.alinin anneside… Okumaya devam edin »

Orospu Yengemle Gizli Yasak ilişkimiz Var

Selam ensest hikaye okurları,Üniversite öğrencisiyim ve 22 yaşındayım. Yazın yengemle yaşadığım ve halen ara sıra devam eden gizli sex hikayesi başlangıcını anlatacağım. Yaz tatili olmuş ve memlekete dönmüştüm. Nihayet yaz okuluna kalmadım. İyiki de kalmamışım. Babamlar şehir merkezine 20 dakika uzakta bir köyde abimlerde şehir merkezinde oturuyor. Abim 28 yaşında, yengemse 26 yaşında çok seksi… Okumaya devam edin »