Etiket Arşivleri :kiz

ahhh! o kız ve benim teacher

Birgün sınıfta ders boşken oturuyodum ve sonra bir kız arkadaş geldi ve dersin dolu olduğunu söyledi bana ve yerine oturdu.    Sonra bi hoca geldi kadın hoca ingilizce hocası imiş bizim dersimize girmiyo kendileri ama bi fiziği bi kalçası var anlatamam.Sonra bize dediki diğer arkadaşlarınız nerde dedi. bizde bilmiyoruzdedik sınıfta sadece iki kişi ve öğretmen… Okumaya devam edin »

tatlı bakıcı kız 4

Evet daha önceki yaşanmış hikayelerdende hatırlayacağınız üzere, Türkan`ın ablası Emel`inde aramıza katılmasıyle üç kız bir erkek sikişmelerimizden ve çılgınlıklarımızdan bahsetmiştim.Evimizde öyle bir yaşam tarzı başladıki anlatmak mümkün değil, ancak yaşamak gerekir. Bu esnada eşim çalıştığı yerden yıllık izin aldı bir ay boyunca evde kalacak, yazın tatil yapmayı düşünmüyor, çünki evde yaşadığı sex ile ilgili çılgınlıklar… Okumaya devam edin »

kız kardeşim

Ben 19 yasındayım 1. 85 Boyundayım iyi bir fiziğe sahibim kardesim benden 2 yas küçük o yasda mükemmel biriydi küçük göğüslü iri kalçalıy tam bir fahişe neyse olaya gelelim. Bir gün okuldan dönmüştüm. Evde sadece kız kardesim vardı. Arkadaslarımla gelmistim, benim odaya gectik biraz oturduk. Sonra onlar gidince ben dus almak için banyoya girdim. Dus… Okumaya devam edin »

yilbasi gecesi ana kiz

Yılbaşı Gecesi Ana Kız Evime tasinali henüz bir ay olmustu. Sicak bir pazar sabahiydi. Kahvaltimi balkonda denize karsi yapiyordum. Ekim günesi iliklerimi isitiyordu. Kuslarin civiltisi istahimi daha da bir açiyordu. Bir de elimde gazetem…bir kamyon sesiyle keyfim bölündü. Asagi baktim karsi daireye tasinmalari beklenen yeni komsularimiz olmaliydilar. Kamyonun arkasina bir araba yanasiverdi. Orta yasli bir… Okumaya devam edin »

ablam kiz degil di

Ablam Kız Değil Di bu olay tamamiyle gerçektir slm ben mehmet ali bu olay geçen yıl başıma geldi ablam 1-65 boylarında 55kilo hafif balık etli harika bir hatundur ablam her zaman dar kot giymekten hoşlanan bir hatundur.kot giydiği zaman götü dolunay gibi parlar geçen yıl ablam okulu tatil olunca evimize gelmişti tabi üzerindede daracık bir… Okumaya devam edin »

deniz sekiye benzeyen kız

|merhaba okurlar size mükemmel bir hikaye analatacağım ben deniz sekinin tipini beğenmem ama iyi malı vardır bizim evin karşısındaki kızda aynı deniz seki gibi seksi bir vücuda sahipti her gece onu hayal edip 31 çekerdim o kızda bizim sınıfta okurdu dolayısıyla erkekler arasında konuştuğumuz sex mevzularını duyardı.bir gün ona arkdaşlık teklif ettim kabul etti her… Okumaya devam edin »

kız arkadaşım henüz 19 yaşında

Selam arkadaşlar ben sizin hikayelerinizi okudum ve beğendim bakalım siz benim hikayemi begenecekmisiniz . ben 25 yasında ve çevresinde oldukça beğenilen yakışıklı bir gencim geçen sene tanıştığım bir kız arkadaşımla yeni yaşadığım süper bir macerayı sizinle paylaşmak istiyorum Kız arkadaşım daha 19 yaşında ve ailesiyle birlikte kalıyor. Fakat birde ailesinin yanında geçim sıkıntısı nedeniyle ayrı… Okumaya devam edin »

komsum ve kiz arkadasi

Komsum ve kız arkadaşı Komşum Sizlere bundan 2 ay önce başımdan geçen olayı anlatacağım ben 30 yaşlarında olgun bir erkeğim ve evliyim bizim bir dul bir komşumuz var 26 yaşında bize her zaman gelir gider kesinlikle de gözüm yoktur. Bu her gelişinde kısa etek giyer ve beni baştan çıkarırcasına bacaklarını eşim mutfağa gidince mahsus açar… Okumaya devam edin »

kız kardeşimle

merhaba sizlere kız kardeşimle aramda geçen sex hikayemi anlataacağım. kız kardeşim 16 yasında ama etine dolgun birisidir okul kıyafeti mecburıyetıyle bayagıda bi büyük oldgundan eteği hayli yukarı çıkmış oldgunu farkettim.ve bu benı bır anda tahrik etti artık geceleri yatıyorum ama aklımdan çıkmıyordu.evimiz küçğük oldgundan ben içerki odada kalıyordum bi anda aklıma geldi gidip bakıyım diye… Okumaya devam edin »

Bakımlı Escort Genç Kız

Kaliteli şeyler yaşamak istiyorsanız karşınızda sizleri çok özel bir hizmet verebilecek olan bir ümraniye escort bayan var ve bu böyle bir güzellik ki sizler dokundukça ateşi veriyor ve ateşlendi ki ortam daha çok seks kokuyor. Bu gibi özel şeyler her kadının yapabilecek olduğu durumlardan biraz daha farklıdır çünkü benim gibi özel bir kadıköy escort bayanım… Okumaya devam edin »