Arabanın koltuğunda becerildim

Tarafından   Ekim 15, 2015

Selamlar, ben 30 yaşında ama yaşını belli etmeyen parlak biriyim . Anlatacağım olay bundan birkaç gün önce başımdan geçti. istanbulda insanların sıkça gittiği bir gezinti yerine gitmiştim saat 9 gibiydi . etraf öle kalabalıktıki arabayı park edecek yer bulamıyordum, tur atıp boşalacak biyer ararken boş bir yer gördüm hayret deyip girmeye çalıştım genç bir çocuk bana gel gel yapıyordu .Neyse arabayı perk ettim , dışarı çıktım bana park etmem için yardımcı olan çocuk yanıma geldi ve hoşgeldin abi dedi sağoldedim.oldukça genç uzun boylu esmer bi çocuktu . onu karşımda görünce etkilenmiştim. hemen konuya geldi abi buralar bizden sorulur dedi eee dedim eesi işte gönlünden ne koparsa ver bişeyler dedi.çocuk beni gerçekten etkilemişti az ilerde bi arkadaşı daha vardı onun yüzünü tam seçemiyordum. o zaman benim arabayada göz kulak olacan dedim oda tabi dedi o zaman döndüğümdede burda olacan dedim oda abi ben sabaha kadar burdayım dedi çocuğa 10 milyon uzatıp ozaman bunu al yarısınıda döndüğümde verecem dedi oda gülümseyip tamam dedi. arabayı bırakıp gezmeye başladım saat gecenin 2 30 uydu geriye dönüyordum çocuğun orda olacağından pek ümitli değildim ama beni yanılttı ordaydı arabaya bindiğimde yan kapıyı açıp abi yarısı dedi bende güldüm gel içeri dedimgeldi yan koltuğa oturdu konuştuk biraz gözüm arada bir sikine kayıyordu ve bunu farketmeye başladıve oda konuşurken arada sikini yerleştirir gibi yapıp pantolun üstünden oynuyordu çok geçmedi sikinin diklendiğini farkettim. cebimden 50 milyon çıkarıp bak bunu alabilirsin ama bunu sadece arabamı park ettiğim için vermem dedim. oda sırıtıp başka ne istiyon dedi gözlerimi sikine çevirip anlamışsındır sen dedim.olur tabi neden olmasın dedi nerde yapacaz dedi bende burda dedim arabada ve elimi sikinin üstüne attım. arka koltuğa geçtik o sırada arkadaşı herhalde ne yaptığımızı anlamış olacakki arabanın yanına geldi ve bizi dikizlemeye başladı çok heycanlanmıştım pantolonunu açtım siki elimdeydi abartmıyorum 20 cm vardı ve gittikçe şişiyordu adın ne dedim soner dedi soner daha önce bir erkeği siktinmi dedim arkadaşlar çok yaptı ama bize kısmet olmadı dedi. Gözlerine baka baka sikine doğru eğilip yalamaya başladım önce kafasını emdim sonra dilimi damarlarında gezdirip daşaklarını yaladımofff çok ii diye inliyordu sonra sikinin tamamını ağzıma alıp ona ağzımı siktirmeye başladım inliyordu devam et diyordu arkadaşıda bizi izleyip 31 çekiyordu ağzımla git gelleri hızlandırınca çok geçmedi boğazıma fışkırdı döllerini ama ben sikini ağzımdan çıkarmıyordum daha fazlasını istiyordum onun için yalamaya devam ettim biraz kasıldı sonra gene keyiflenmeye başladı arkadan verecenmi dedi bende tabiki dedim ii o zaman hadi soyun dedi oturup pantolumu sıyırdım traşlı götümü görünce off yavruya bak hazır gelmiş dedionun da pantolonunu iice sıyırdım kucağına oturdum dudağına bir öpücük kondurdum tepkisini merak ediyordum bişey demeyince alt dudağını emdim ve sonra öpüşmeye başladık sikinin üstünde oturmuş sürttürüyor ve öpüşüyorduk dilini ağzıma sokuyordu diliyle ağzımı sikiyordu.sonra götümü biraz havaya kaldırdım sikini biraz tükürükledim ve deliğime kafasını dayadım o an gerçekten çok büyük olduğunu farkettim.elleriyle kalçalarımı ayırdı bende sikini tutup üstüne oturmaya başladım acıdan inliyor omuzuna kafamı vuruyordum o hadi yavrum birazdaha az kaldı diyordu kafası nın girmesiyle dayanamadı ve gerisini beliyle o kökledi ahhıhhh diye bağırdım dışardaki çocuk yavaş lan diyordu fazla bağırtma siki tamamen girince kucağında oturup kalkmaya başladım zevkten kudurmuştum dudağını emiyor boğazını kulağını yalıyor ısırıyordum arabayı resmen sallıyorduk ama kısa sürdü ve geliyorum deyip son darbeyi titreye titreye vurdu ve ılık döllerini içimde hissettim.üstünden kalktım ve nasıldı ilk deneyimin diye sordum sen hep gel dedi ben seni bedavada sikerim telimi verdim ara beni dedim .

Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08